Strony

sobota, 16 kwietnia 2016

KONTUROWANIE TWARZY

 Cześć wam, dzisiaj coś specjalnego, bo tym razem to nie ja byłam modelką na zdjęciach. Wreszcie doczekałam się przesyłki z dresslink. Powiem wam, że ta przesyłka, to jedna z moich ulubionych i już dawno wypróbowanych, także mogę wam trochę opowiedzieć o relacjach. Na początku nie spodziewałam się przesyłki tak szybko, zawsze przychodziła dużo później, nawet po miesiącu. Kiedy produkty już przyszły, od razu chciałam je wypróbować i jestem bardzo zadowolona. Kolejne rzeczy, które będę zamawiała, to będą kosmetyki. Można zauważyć, że bardzo lubię wypróbowywać nowe rzeczy. Kosmetyki te, są bardzo tanie i naprawdę opłacalne, więc jeśli czegoś szukasz to polecam tą firmę. Zamówiłam zestaw, w którym były trzy rzeczy, jedną z nich była paleta do konturowania twarzy. Dosyć długo jej szukałam i bardzo tanio zamówiłam własnie na dresslink. W zestawie była jeszcze gąbeczka i pędzelek co będzie pokazane niżej. Gąbeczki w kształcie 'łezki' są zazwyczaj drogie, ale warto. Tą kupiłam w zestawie za niecałe 3$ i jest to doskonała gąbeczka, którą polecam razem z miękkim pędzelkiem, którego używam własnie do konturowania. Proszę was o wejścia w kliknięcia!






















5 komentarzy:

  1. świetny post właśnie się zastanawiam nad zakupem tego zestawu do konturowania na dresslink zapowiada się ciekawie :*
    http://ruudegirls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. moja mama to ma i czasem sobie podkradne chociaz sama na konturowaniu sie wogole nie znam ! :)

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie podkreślone kości policzkowe :)
    http://xcx0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam mieć podkreślone kości policzkowe ;)
    Zapraszam do komentowania i obserwowania
    jagglam.blogspot.com
    +obserwuje

    OdpowiedzUsuń