Strony

czwartek, 4 lutego 2016

BORNPRETTY? WSPÓŁPRACA?

Wczoraj pisałam o współpracy z dresslink, dzisiaj zaś chce napisać coś o bornpretty. Jeśli nie wiecie co to za firma, to klik tu: BORNPRETTY.  Jest to moja druga współpraca, której nie żałuje. Czytając mojego bloga, można zobaczyć, że interesuje się ubraniami, zdjęciami, makijażem. Na współpracę zgodziłam się, ponieważ to kolejna szansa, żeby coś pokazać, wam jak i sobie.
Tak jak z dresslink (klik)  nie musiałam mieć wiele obserwatorów na blogu, nie musiałam pokazywać swoich statystyk, aby daną współpracę dostać. Jeśli chcecie nawiązać współpracę w tą firmą, to tu są maile, na które możecie napisać. Na wszystko jest osobno, współpraca dla:
blogera: bornprettyblog@gmail.com 
youtubera: 
bornprettystorevideo@gmail.com 
jednak, jeśli chcesz zarabiać pieniądze na współpracy z nimi, tu jest e mail:  
money@bornprettystore.com



Firma na sam początek oferuje nam 10$. Można wybrać dwie do trzech rzeczy. Nie wsadzamy nic do koszyka, nie potrzebujemy się logować, żeby dostać współpracę. Rzeczy, które chcemy zamówić, w poszczególnych linkach wysyłamy na e maila.

Tak samo jak tutaj, na moim przykładzie. Link z rzeczy zamawianej przez nas i rozmiar bądź kolor, który nam się podoba.
Przesyłka? Ile płacimy, czy płacimy w ogóle?
Otóż, mając 10$ do wykorzystania, nie płacimy nic za przesyłkę, ponieważ nie zamawiamy rzeczy ze strony, tylko przez maila. I nic nie idzie z naszych pieniędzy, wszystko jest darmowe, nie trzeba się martwić tym, że przyjdzie nam zapłata. 
A co ja zamawiałam?
Ja zamawiałam rzeczy, które można zobaczyć w poprzednich postach. Mam z nimi zdjęcia i jestem zadowolona. Tu jest moja sklejka, mój kolaż.
Proszę również o wchodzenie w kliki, bo wiadomo, że na tym ta współpraca polega.

//KLIK// //KLIK// //KLIK// 

Jeśli chcecie się dowiedzieć czegoś więcej, chętnie odpowiem wam na pytania dotyczące tej firmy. Możecie kierować je na mój adres e mail: oliwia.godnarska44@vp.pl




4 komentarze:

  1. Krótko wyjaśnione i na temat, przydatny post! ;)
    Zapraszam: http://budziak.blogspot.com/2016/02/szczerze-o-moim-blogowaniu.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia. Super opisujesz współpracę z tymi firmami! http://kramcia12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy post, świetnie to wyjaśniłaś :) Poklikałam! :)
    Mój Blog - zerknij! Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Krótko i na temat! Super post :)
    mój blog ---> http://wiczka12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń